Tarlós István bevezeti az e-hazugságot?
Vegye csak elő az elektronikus bérletét! Hopp, hát maga milyen hiszékeny, kedves fővárosi tömegközlekedő.
Vegye csak elő az elektronikus bérletét! Hopp, hát maga milyen hiszékeny, kedves fővárosi tömegközlekedő.
A Times New Roman szatirikus lap szerint most már igazán sértés Budapesten, ha összetévesztik a román fővárossal.
A külföldi turnékat megtartják, de egy koncertet le kell mondania a Budapesti Fesztiválzenekarnak, miután a főváros csökkentette támogatásukat.
Egy nap, öt hír, amiről mindenki beszél: a nagy metrótrükk; magyar-német vita egymás átveréséről; a nagy államosítás közepette itt az újabb alternatív magániskola; a franciaországi foci-Eb-t természeti katasztrófa is veszélyezteti; a légi balesetek elleni ígéretes találmánnyal állt elő három magyar fiatal.
Garanciális javítások miatt csúszik az átadás, a jelek szerint még a Fővárosi Önkormányzatnál sem tudják, mikor keríthetnek sort rá.
A budapesti főjegyző közleményt adott ki, amelyben azt írta, nem azért rúgták ki a VII. kerületi ingatlancsalást gyanító köztisztviselőt, mert felfigyelt az esetekre. A főjegyző szerint törvényi lehetőség volt az önkormányzati lakásokat kedvezményesen eladni a bérlőknek.
Egyelőre nemigen létező hazai buszok vásárlására biztat a kormány. A frissen bejelentett buszgyártási stratégiára máris a hatalmi rögtönzés árnyéka vetül. A budapesti metrópótlás körüli huzakodás közepette kiderült: tovább késik a piacnyitás a vidéki buszközlekedésben.
Már 2017-től évi ezer–ezerkétszáz autóbuszt kell gyártania a magyar iparnak a ma ismertetett kormányzati terv szerint. Tavaly alig több mint tizedennyi jött össze – más kérdés, hogy ez nem a gyártókon múlt.
A főpolgármester szerint tervezik a Lánchíd, a Váralagút és a Blaha Lujza tér felújítását, valamint a fogaskerekű meghosszabbítását. Tarlós István csütörtöki nyilatkozatából az derült ki, hogy ezekre a fejlesztésekre hitelt vennének fel, és a Blaha Lujza tér felújítása tűnik a legbiztosabbnak. Azt is mondta: nagy baj lehet abból, ha jövő év végéig nem vezetik be a dugódíjat.
Alighanem Tarlós István lehet Jean-Claude Van Damme legjobb tanítványa - legalábbis ezt sugallja az eheti HVG címlapja. Van Damme legendássá vált kamionreklámjából ismert módon pózol a főpolgármester két busz tetején megvetve lábait. Terpesze talán kissé zártabb, de a tekintete sokkal elszántabb, mint Van Damme-é.
Tarlós István azt mondta, kormányhatározat tiltja azt is, hogy a magyar Mabi-Bustól vegyen buszt az Európai Beruházási Bank hiteléből.
Tarlós lengyel buszokkal akarná pótolni a felújítandó 3-as metrót, de a kormány most közölte, kidolgoznak egy nemzeti buszgyártási stratégiát, és a főváros is vegye ezt figyelembe.
A védmű tervezői a partmenti nyomvonalat javasolják, de még nincs döntés arról, hol is fog állni a mobilgát.
Tarlós István főpolgármester nem érti, miért baj, hogy új metrókocsikat kap a főváros az előzetesen beharangozott felújított szerelvények helyett. A főpolgármester ugyan nem erősítette meg, hogy valóban új metrókocsikról van szó, de szerinte az se lenne baj, ha így lenne.
A 3-as metró pótlóbuszainak Tarlósék még mindig a lengyel Solaris buszok megvásárlását javasolják a magyar gyártmányú buszok helyett.
A védmű 2018 végére készül el, utána már csak a fotók maradnak.
Az Alstom metrókocsik beszerzése ügyében felmerült korrupciós vádak kivizsgálására ideiglenes vizsgálóbizottságot hoz létre a Fővárosi Közgyűlés.
Mai rendkívüli ülésén dönthet a 3-as metróvonal rekonstrukciója miatt szükséges járműpótlásról a Fővárosi Közgyűlés.
A Mabi-Bus tulajdonosa szerint több érv is szól az ő buszaik megvásárlása mellett, bár a főváros inkább az olcsóbb lengyel buszokba ruházna be.
A főpolgármester szerint akár csúszhat is a 3-as metróvonal felújításának kezdete, ha a rekonstrukció ideje alatt szükségessé váló járműpótlást nem buszvásárlással, hanem szolgáltatásmegrendeléssel oldanák meg.